שירותי בטיחות

ייעוץ וליווי מפעלים ועסקים בטיפול בדו"ח כיבוי אש

לקבלת אישור כיבוי אש

ניסיון רב השנים שלנו מול הכבאות וטיפול בעשרות דו"חות של כיבוי אש. רבים המפעלים והעסקים אשר מתקשים בטיפול בדו"ח הכבאות וקבלת אישור כיבוי אש הנכסף.

כל עסק/מבנה/מפעל המבוטח נדרש להציג אישור כיבוי אש כתנאי לתוקף פוליסת הביטוח המשמעות שיתכנו מצבים , ללא אישור כיבוי אש, אין למבנה/עסק/מפעל אישור כיבוי אש לנכס.

לצערי הרב רבים ספקים בתחום מערכות וציוד כיבוי האש אשר מוליכים שולל את הלקוחות שלהם , מנפחים חשבוניות וממציאים תקלות על מנת להגדיל את נפח העבודה והתשלום. נתקלנו בעשרות מקרים ומצבים של הוצאות מיותרות של לקוחות.

אנו נספק לך את השירותים הבאים:

  • ייעוץ מקצועי ומדויק לאופן הטיפול בדו"ח בקורת הכבאות.
  • בדיקת הצעות מחיר של ספקים .
  • הכוונה וייעוץ בבחירת ספקים.
  • בדיקת אישורים של הספקים.
  • העברת האישור לכבאות והתקשרות מולם עד קבלת אישור הכבאות.
  • הכנת סקרי סיכונים במידה ויידרש.
  • הכנת תוכנית בטיחות אש במידה ויידרש
  • הכנת תיק שטח במידה ויידרש
  • ייצוג מול הכבאות ככל שידרש

מסלול תצהיר לקבלת אישור כיבוי אש

מי צריך להגיש תצהיר?

עסקים בעלי רמת סיכון אש נמוכה נדרשים להגיש תצהיר לרשות המקומית על עמידתם בדרישות הכבאות, לצורך קבלת רישיון עסק.

מבקשי רישיון עסק שהופנו על ידי הרשות המקומית למסלול תצהיר, יפעלו לפי ההנחיות המפורטות שפרסמה הרשות הארצית לכבאות והצלה, לפי תחום עיסוקם.

קיימים עסקים מסויימים כפי שהגדירה הכבאות , יעמדו בדרישות הכבאות (לכל עסק הדרישות הייעודיות לעסק) , יחתימו לאחר עמידה בדרישות עורך דין . ויגישו את המסמך למחלקת רישוי העסק.

השירותים הניתנים:

בדיקת הדרישות , ליווי והכוונה , סיוע בספקים (לא חובה) סיוע במילוי הטפסים וחתימת עורך דין, העלות סמלית.

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם